
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
“Dăruiește momente tandre”
I. SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Organizatorul Campaniei promotionale “Dăruiește momente tandre” (“Campania”), este Mondelez Romania S.A. („Organizatorul”), societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus 2, cladirea C, etaj 6, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6905/2010, capital social 1.045.798,4 RON, cod unic de inmatriculare 1097530, fiind inregistrat ca operator de date personale cu nr. 50.
Prin intermediul S.C. CARAT ROMANIA S.R.L. („Agenția”), cu sediul in Bucuresti Sector 1, Str. George Enescu, nr.11-11A, etaj 4, camera 3, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/5964/2001, cod fiscal RO13980470, cod IBAN RO55BRDE445SV01050964160 deschis la BRD Groupe Societe Generale-Sucursala Dorobanti, reprezentata de Florina Varzariu in calitate de Administrator.
Prin intermediul Agentiei DENTSU ROMANIA S.R.L. (“Agenția 1”), cu sediul social in str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, sector 1, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertlui Bucuresti sub nr. J40/20774/2008, avand Codul Unic de inregistrare 2486616.
Si prin intermediul Mediapost Hit Mail (“Agentia 2”), cu sediul in Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, cod fiscal RO13351917.
II. SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI
2.1 Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare; prevederile Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice si prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
2.2 Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, pe website-ul www.declaratiedetandrete.ro sau pus la dispoziție participantului printr-o solicitare adresata Organizatorului la B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus 2, cladirea C, etaj 6, Bucuresti, Sector 2.
2.3 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
2.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, pe website-ul www.declaratiedetandrete.ro, cu cel putin 24 ore, inainte ca acestea sa intre in vigoare.
III. SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
3.1 Campania este organizata pe teritoriul Romaniei, online pe website-ul www.declaratiedetandrete.ro, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, prin achizitionarea din orice magazin a cel putin 2 produse participante, pe acelasi bon fiscal, si prin inscrierea online in concurs cu numarul bonului fiscal.
3.2 Campania se desfasoara in perioada 01 februarie 2022, ora 00:00:01 si 28 februarie 2022, ora 23:59:59.
IV. SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
4.1 La campanie participa urmatoarele produsele Milka distribuite de catre Organizator pe piata din Romania, denumite in continuare “Produsele Participante”:
- - I Love Milka cremă alune 110g;
- - I Love Milka cremă căpșune 110g;
- - Milka Thank You cremă cacao 110g;
- - Milka Just for You 45% cacao cu cremă de cacao 110g;
- - Milka Moments Oreo 92g;
- - Milka Moments alune întregi și caramel 97g;
- - Milka Moments Mix 97g;
- - Milka Moments Mix cu alune 169g;
- - Milka Moments Mix 169g.
4.2 Bonul fiscal/ factura fiscala ce atesta achizitia a cel putin 2 produse participante, pe acelasi bon fiscal, in perioada de desfasurare a Campaniei trebuie pastrat intreg si nedeteriorat impreuna cu ambalajele produselor Milka achizitionate. Pierderea sau deteriorarea acestora, in orice mod, va duce la invalidarea premiului in cazul unui castig. In cazul in care pe bonul fiscal nu apare denumirea Milka, Participantul va trebui sa faca dovada si cu ambalajele produselor Milka participante achizitionate pe bonul respectiv.
4.3 Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
4.4 Produsele Participante sunt disponibile in limita stocului existent. Produsele nu sunt etichetate distinctiv pentru campanie.
V. SECTIUNEA 5. DREPTUL DE INSCRIERE
5.1 In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, cu domiciliul sau reședința pe teritoriul Romaniei, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
5.2 Inscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
5.3 Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane :
- (i) Persoanele care nu respecta Sectiunea 5.1;
- (ii) Angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
- (iii) Angajati ai Agentiilor sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
- (iv) Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.
5.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 5.3.
VI. SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
6.1 Conditii privind inscrierea in Campanie
6.1.1 Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
- a) Participantul trebuie sa aiba drept de inscriere potrivit prevederilor Sectiunii 5 de mai sus;
- b) Participantul trebuie sa achizitioneze cel putin 2 Produse Participante, pe acelasi bon fiscal, in perioada Campaniei si sa poata face dovada de achizitie;
- c) Participantul se va inscrie la Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor Numere de bon fiscal ce atesta achizitia Produselor Participante prin accesarea website-ului , cu respectarea conditiilor solicitate ce sunt prevazute la Sectiunea 6.2 de mai jos;
- d) Inscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei mentionata la Sectiunea 3 de mai sus;
- e) Participantul va folosi pentru inscriere un numar de telefon mobil valid, personal, valabil in retelele de telefonie mobila disponibile pe teritoriul Romaniei;
- f) Un Participant unic poate inscrie in Campanie maximum 3 numere de bon fiscal per zi si
maxim 42
de numere de bon fiscal pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
Orice alta inscriere efectuata dupa primele 3 intr-o zi de Campanie va fi luata in considerare daca va fi efectuata intr-o alta zi, in perioada de desfasurare a Campaniei. Orice alta inscriere efectuata dupa primele 42 de pe toata perioada Campaniei NU va mai fi luata in considerare. Organizatorul nu va fi facut responsabil pentru acele inscrieri valide pe care Participantul nu le poate efectua din acest motiv. - g) Un Participant unic este definit de acelasi numar de telefon.
- h) Acelasi Numar de bon fiscal poate fi transmis o singura data si numai prin modalitatea prevazuta in Sectiunea 6.2.
6.2 Inscrierea in Campanie cu numarul bonului fiscal:
(1) Pentru inscrierea valabila in vederea participarii in cadrul Campaniei este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
- Participantul trebuie sa achizitioneze cel putin 2 Produse participante Milka, pe acelasi bon fiscal, si sa pastreze bonul fiscal impreuna cu ambalajele produselor Milka achizitionate.
- Participantul trebuie sa aiba drept de participare potrivit prevederilor art. 5 de mai sus;
- Participantul se va inscrie in cadrul Campaniei exclusiv prin accesarea website-ului www.declaratiedetandrete.ro, accesarea sectiunii “INSCRIE BONUL” si completarea urmatoarelor informatii:
-
- - Numar de Telefon;
- - Numar Bon fiscal;
- - Data Bon fiscal;
- - Bifa “Am citit si sunt de acord cu Regulamentul campaniei promotionale”;
- - Bifa “Am citit si sunt de acord cu Termenii si conditiile”;
- - Bifa “Declar ca am varsta peste 18 ani”.
Participantul trebuie sa pastreze bonul fiscal in original si nedeteriorat. Bonul fiscal trebuie sa ateste achizitia a cel putin 2 produse participante, pe acelasi bon fiscal, in perioada de desfasurare a Campaniei impreuna cu ambalajele produselor Milka achizitionate.
Pentru fiecare inscriere efectuata, Participantului i se va afisa unul dintre mesajele de raspuns:
(a) Pentru fiecare inscriere efectuata inainte de 01.02.2022 ora 00.00, indiferent de cate inscrieri efectueaza, participantul va primi un mesaj cu urmatorul conținut:
Campania Milka “Dăruiește momente tandre” nu a început încă. Cumpără cel putin 2 produse participante Milka, pe același bon fiscal, în perioada de desfășurare a Campaniei, respectiv 01.02.2022 – 28.02.2022, înscrie bonul fiscal pe www.declaratiedetandrete.ro și poți câștiga premii tandre.
(b) Daca un numar de bon fiscal corect din punctul de vedere al numarului si tipului caracterelor este inscris in perioada 01.02.2022 – 28.02.2022, Participantul va primi urmatorul mesaj:
Îti multumim pentru participare! Te-ai înscris cu succes în campania Milka “Dăruiește momente tandre”. Înscrie mai multe bonuri fiscale, pentru mai multe șanse de câștig. Nu uita să păstrezi bonul fiscal și ambalajele produselor Milka achiziționate.
(c) Daca Participantul a prins un moment norocos si este castigator, va primi unul dintre mesajele:
Felicitări! Ai câștigat un Voucher Splend’or. Păstrează bonul fiscal împreună cu ambalajele, te vom contacta în curând. Înscrie și alte bonuri fiscale, pentru o șansă de a câștiga un Voucher pentru un sejur romantic la Zabola Estate.
(d) Daca un participant incearca sa introduca cel de-al 4-lea numar de bon fiscal intr-o zi de campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:
Ai introdus deja numărul maxim de bonuri fiscale admise pentru această zi de campanie (3 bonuri). Întoarce-te mâine în site, pentru a înscrie acest bon.
(d.1) Daca un participant incearca sa introduca cel de-al 4-lea numar de bon fiscal in ultima zi de campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:
Ai introdus deja numărul maxim de bonuri fiscale admise pentru această zi de campanie (3 bonuri). Îți mulțumim pentru participare! Promoţia se încheie pe 28 februarie 2022.
(e) Daca un participant incearca sa introduca cel de-al 43-lea numar de bon fiscal in campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:
Ai introdus deja numărul maxim de bonuri fiscale admise în această Campanie (42 de bonuri). Milka îți mulțumește pentru participare și te așteaptă la următoarele campanii promoționale!
(f) Daca un Participant introduce acelasi numar de bon fiscal, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:
Ai introdus deja acest număr de bon fiscal. Încearcă-ți norocul cu un nou bon fiscal.
(g) Daca un Participant se inscrie dupa terminarea campaniei, acesta va primi urmatorul mesaj:
Campania Milka “Dăruiește momente tandre” s-a încheiat pe data de 28.02.2022. Milka îți mulțumește pentru participare și te așteaptă la următoarele campanii promoționale!
Pentru ca inregistrarea sa fie valida, participantul trebuie sa urmeze pasii de mai sus si sa indeplineasca conditiile stipulate in prezentul Regulament.
VII. SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
7.1 In cadrul Campaniei vor fi acordate urmatoarele categorii de premii:
7.1.1 Premii zilnice acordate prin momente norocoase:
Nr. crt. | Descriere Premiu | Cantitate | Valoare unitara LEI, cu TVA inclus | Valoare totala LEI, cu TVA inclus |
---|---|---|---|---|
1. | Voucher Splend’or | 140 | 500,00 | 70.000,00 |
TOTAL VALOARE PREMII | 70.000,00 |
7.1.2 Premii Mari acordate prin tragere la sorti la finalul campaniei:
Nr. crt. | Descriere Premiu | Cantitate | Valoare unitara LEI, cu TVA inclus | Valoare totala LEI, cu TVA inclus |
---|---|---|---|---|
1. | Voucher pentru un sejur romantic la Zabola Estate | 12 | 5.000,00 | 60.000,00 |
TOTAL VALOARE PREMII | 60.000,00 |
7.2 Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul Campaniei este de 130.000,00 LEI, cu TVA inclus.
7.3 Specificatiile premiilor:
- a. Voucher Splend’or:
1. Voucherele vor putea fi folosite în perioada 1 martie 2022 – 1 septembrie 2022.
2. Voucherele au valoarea nominală de 500 lei (TVA inclus).
3. Cu aceste vouchere se poate achiziționa orice produs Splend’or din cadrul magazinelor fizice Splend’or si splendor.ro. Nu se acorda rest la achitarea cu voucherul. În cazul în care câștigătorul achiziționează un produs de o valoare mai mare decât valoarea voucherului, acesta trebuie să achite diferența de pret cu alte mijloace de plată acceptate în magazin sau pe site. După utilizare, voucherul rămâne în posesia Splend’or.
4. Câștigătorii vor putea utiliza voucherul online, accesand website-ul de prezentare splendor.ro, de unde își vor putea alege produsul preferat. Pentru a finaliza procesul de achiziție, câștigătorul va fi redirecționat către website-ul bb-shop.ro, unde va putea introduce codul care se regăsește pe voucherul câștigător.
5. Voucherul în format fizic va putea fi utilizat în toate magazinele Splend’or de pe teritoriul României. Lista completa a magazinelor poate fi consultata pe website-ul https://www.splendor.ro/magazine.html
6. In cazul in care castigatorul nu utilizeaza voucherul in perioada de valabilitate nu are dreptul sa solicite contravaloarea in bani a acestuia.
- b. Voucher pentru un sejur romantic la Zabola Estate – este un voucher emis de catre
Zabola
Estate și are valabilitatea in perioada 1 martie 2022- 28 februarie 2023 pentru servicii
disponibile
in cadrul Zabola Estate in valoare totala de 5.000 ron. In cazul în care contravaloarea
serviciilor
(din cadrul hotelui: cazare / mese/ excursii ) este mai mare decât valoarea voucherului,
câștigătorul va achita diferența din fonduri proprii. În cazul în care contravaloarea
serviciilor
este mai mică decât valoarea de mai sus, diferenta se va putea folosi pentru o solicitare
ulterioara
in perioada de valabilitate a voucherului. Detaliile cu privire la numarul de telefon si
adresa
de email ale Zabola Estate sunt mentionate pe fiecare voucher in parte. Castigatorul
va
trebui sa ia legatura cu Zabola Estate pentru a afla serviciile/optiunile. Câștigătorul are
obligația de a comunica atât perioada aleasă cât și serviciile dorite cu cel puțin 20 de
zile
calendaristice înainte de prima zi de sejur. În cazul în care nu exista loc disponibil în
perioada
respectivă atunci Câștigătorul își poate alege o altă perioadă.
Serviciile efective incluse in Voucher si modul/conditiile in care acestea pot fi utilizate se pot modifica in functie de masurile/restrictiile impuse de catre autoritati in vederea prevenirii infectarii cu Sars-Cov 2.
Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru orice modificari referitoare la servicii sau modalitati/conditii in care se poate beneficia de acestea urmare a masurilor/restrictiilor impuse de catre autoritati in contextul pandemiei de Sars-Cov2.
7.4 Prin acceptarea și utilizarea voucherului, Câștigătorul se va supune termenilor și condițiilor partenerului Zabola Estate, iar orice reclamație cu privire la serviciile achiziționate în baza voucherului va fi adresată partenerului.Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor castigate.
7.5 In cadrul prezentei Campanii, un participant poate castiga un singur premiu din fiecare categorie, respectiv un Voucher Splend’or si un Voucher pentru un sejur romantic la Zabola Estate. Cu un bon fiscal/factura un Participant nu poate castiga mai mult de un premiu acordat in cadrul Campaniei.
VIII. SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR
Premiile Campaniei vor fi acordate dupa cum urmeaza:
8.1 Premii acordate prin momente norocoase:
Premiile acordate prin momente norocoase sunt voucherele Splend’or. Pentru fiecare premiu se va desemna anterior inceperii Campaniei, in mod aleator, cate un moment castigator (definit sub forma: zi, ora, minut) si, respectiv, cate un numar de ordine asociat fiecarui moment castigator (un numar intreg intre 1 si 3). Momentele castigatoare vor fi extrase din intervalul corespunzator perioadei Campaniei. In total vor fi extrase 140 momente norocoase pentru premiile constand in „Voucher Splend’or”, cate 5 momente norocoase pentru fiecare zi de campanie.
Momentele castigatoare, respectiv numerele de ordine aferente acestora, vor fi consemnate intr-un document scris si autentificat de catre un notar public, anterior inceperii Campaniei.
Va fi desemnat castigator Participantul care efectueaza o inscriere valida dupa un moment castigator si al carui numar de ordine este acelasi cu numarul de ordine corespunzator momentului castigator respectiv (Exemplu: Sa presupunem ca pentru ziua Z momentul castigator este ora hh:mm, iar numarul de ordine are valoarea 3. Va castiga Participantul care a introdus al 3-lea numar de bon fiscal valid dupa momentul hh:mm). Urmatorii 5 participanti cu inscrieri valide si care indeplinesc conditiile prezentului regulament, vor fi considerate ca fiind rezerve.
Daca intre doua momente castigatoare nu s-a efectuat nici o inscriere valida si astfel nu s-a putut desemna nici un castigator pentru primul moment, numarul de ordine aferent celui de-al doilea moment castigator va fi aplicat doar dupa desemnarea castigatorului pentru momentul castigator anterior (de ex: daca primul moment castigator este ora 10:00:00 cu numar de ordine 3 si urmatorul moment este 12:07:00 cu numar de ordine 2, iar intre cele 2 momente nu au fost efectuate inscrieri valide, a treia inscriere valida efectuata dupa 12:07:00 (care reprezinta si a treia inscriere dupa ora 10:00:00) va fi desemnata castigatoare pentru ora 10:00, a doua inscriere valida dupa desemnarea castigatorului primului moment va fi desemnat castigator pentru ora 12:07:00. Urmatorii participanti cu cel putin o inscriere valida ce indeplinesc conditiile prezentului regulament vor fi considerate ca fiind rezerve in ordinea cronologica a inscrierilor. Pentru fiecare castigator vor fi alocate un numar maxim de 5 rezerve aferente.
8.2 Premiile mari acordate prin tragere la sorti dupa cum urmeaza:
- a. In perioada 01.03.2022 – 04.03.2022 va avea loc tragerea la sorti din toate inscrierile valide efectuate pe perioada Campaniei, respectiv 01.02.2022 – 28.02.2022, cu exceptia celor pentru care participantii au castigat un premiu instant, acordat prin momente norocoase conform prevederilor prezentului Regulament. In cadrul tragerii la sorti se vor extrage castigatorii dupa cum urmeaza:
-
- i. 12 castigatori pentru premiile constand in „Voucher pentru un sejur romantic la Zabola Estate”;
- ii. Cate 5 rezerve pentru fiecare castigator;
Tragerile la sorti pentru premiile din cadrul Campaniei presupun folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele dintr-o baza de date ce contine toate inscrierile valide in Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerile se vor efectua in prezenta unei comisii, denumita in continuare „Comisia”, din care va face parte si un notar public, fie la sediul Agentiei 2 Mediapost Hit Mail din Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, fie la sediul SPN Veritas cu adresa in Municipiul Bucuresti, strada Avram Iancu, nr. 7A, sector 2.
Premiile Campaniei vor fi acordate castigatorilor in urma procesului de validare descris in Sectiunea 9 a prezentului Regulament.
IX. SECTIUNEA 9. VALIDAREA SI PUBLICAREA CASTIGATORILOR. INTRAREA IN POSESIE A PREMIILOR
9.1 Ulterior desemnarii castigatorilor, Agentia 2 va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.
9.2 Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, in intervalul orar 09:00 – 20:00, de 3 ori in maximum 3 zile lucratoare de la data desemnarii castigatorilor; numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu poate fi contactat, dupa cele 3 zile lucratoare se va trece la contactarea rezervelor.
9.3 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul
contactarii telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lui.
Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in
eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a
premiilor
oferite in Campania promotionala, precum si pentru scopul verificarii modului in care este
gestionata
relatia cu participantii la Campanie.
1. In cadrul apelului, Participantului i se va solicita sa:
- a. Declare urmatoarele informatii: nume, prenume, data nasterii, adresa de livrare, adresa de e-mail(adresa de e-mail va fi solicitat doar participantilor ce opteaza pentru primirea link-ului prin e-mail);
- b. Trimita urmatoarele documente: copie/poza bon fiscal impreuna cu poza cu ambalajele produselor Milka participante achizitionate(poza ambalajelor va fi solicitata doar acelor castigatori ce nu au denumirea exacta a produselor pe bonul fiscal) si o copie/poza CI blurata (in copia CI sa se vada doar numele si CNP-ul) in termen de 3 zile de la momentul incheierii convorbirii telefonice. Copia CI va fi solicitata doar castigatorilor cu premii ce au o valoare egală sau mai mare de 600 lei.
Trimiterea documentelor necesare validarii se realizeaza prin incarcarea acestora intr-o pagina
web,
accesand link-ul securizat comunicat de Organizator. Participantul are la dispozitie urmatoarele
doua
modalitati de receptionare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera dupa
finalizarea
apelului, iar Participantul il va receptiona prin modalitatea aleasa in cadrul convorbirii.
Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele solicitate in cadrul apelului
telefonic, in termenul specificat.
Daca Participantul nu incarca documentele solicitate in termen de 3 zile de la primirea
link-ului,
acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o
confirmare a
primirii documentelor si, in cazul in care documentul/ele primit/e prezinta neregularitati,
Participantul va fi anuntat si rugat sa reincarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost
comunicat.
Daca Participantul nu reincarca documentele solicitate in termen de 3 zile de la comunicare,
acesta va
fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
2. In cazul in care un Participant nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare, dupa incheierea apelului, acesta va primi un sms/ e-mail (daca s-a inscris in Campanie si cu adresa de e-mail) cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, in termen de 3 zile de la data comunicării link-ului. Daca datele incarcate de Participant in pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru incarcarea documentelor necesare validarii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele constand in copie/poza bon fiscal, respective copia/poza CI blurata, in maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact sau nu încarcă documentele solicitate in termen de 3 zile de primirea linkului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
3. Participantul va primi un sms/ email de confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anuntat sa reincarce documentele folosind link-ul pe care l-a primit. In cazul in care Participantul nu reincarca documentele corecte în termen de 3 zile de la momentul la care a fost contactat pentru reîncărcare, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
9.4 Dupa finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/ invalid) in termen de maxim 10 zile. Castigatorii vor fi validati doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament.
9.5 Imposibilitatea Participantului de a face dovada detinerii documentelor in original, constatarea unor neconcordante sau nerespectarea conditiilor de validare descrise in prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.
9.6 Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, prima rezerva in ordinea desemnarii acestora. Daca nici aceasta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, celelalte rezerve, in ordinea desemnarii acestora si se va relua procesul de notificare si validare descris anterior. Daca nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul Participantilor desemnati initial.
9.7 Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiile daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
9.8 Anuntarea castigatorilor se va realiza prin publicarea numelui și prenumelui acestora pe www.declaratiedetandrete.ro intr-o sectiune special dedicata acestei Campanii in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data validarii castigatorilor respectivei perioade de concurs.
9.9 Premiile vor fi expediate castigatorilor la adresele indicate de catre acestia in procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singura data, prin curier privat, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data publicarii castigatorilor pe www.declaratiedetandrete.ro.
9.10 Premiile vor fi predate catre castigatori pe baza unui proces verbal, in doua exemplare, semnat si completat de castigatori. Refuzul de a semna orice document ce atesta atribuirea efectiva a premiului catre un castigator conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului.
9.11 Curierul privat va incerca sa livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicata de castigator in procesul de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00.
9.12 In cazul in care premiile sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii, premiile raman in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
X. SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE
10.1 Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.
10.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere in Campanie etc).
XI. SECTIUNEA 11. LIMITAREA RASPUNDERII
11.1 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
11.2 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
11.3 Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
- Pierderea bonului fiscal;
- Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
- Lipsa produselor participante din magazine;
- Inscrierile online care nu contin toate campurile obligatorii;
- Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau continutului acestora;
- Eventualele dispute legate de numarul de telefon inscris in Campanie;
- Erorile in datele furnizate de catre Participant. Acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificarii castigatorului sau inmanarii premiului;
- Imposibilitatea castigatorilor de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
- Situatiile in care numarul de telefon de pe care este realizata inscrierea nu poate fi identificat sau apelat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc) si ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;
- Intreruperile/ disfunctionalitatile neanuntate ale operatorilor telefonici, datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;
- Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
- Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;
- Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/ inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia (de ex. furnizorii de servicii de curierat);
- Organizatorul este mai este responsabil de starea premiului începând cu momentul predării premiului către curierul ce urmează a face livrarea lui către câștigător;
- Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru niciun fel de modificari referitoare la serviciile incluse în Voucher pentru un sejur romantic la Zabola Estate sau modalitatile/conditiile in care se poate beneficia de acestea urmare a masurilor/restrictiilor impuse de catre autoritati in contextul pandemiei de Sars-Cov2.
11.4 Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din inscrierea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.
XII. SECTIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
12.1 Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.
XIII. SECTIUNEA 13. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
13.1 Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.
- a. În înțelesul prezentului Regulament, forța majora inseamna orice eveniment extern care nu poate fi prevazut, evitat, controlat sau remediat de catre Organizator, și care are drept consecință imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament.
13.2 Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.
XIV. SECTIUNEA 14. CONTESTATII SI LITIGII
14.1 Participantii pot depune contestatii in legatura cu desfasurarea Campaniei promotionale la numarul de telefon 021 233 04 05, prin email la adresa consumator@mdlz.com sau prin posta la adresa B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus 2, cladirea C, etaj 6, Bucuresti, Sector 2, pana la data de 30.03.2022, inclusiv. Dupa aceasta data, nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Contestatiile vor fi solutionate in termen de 30 de zile de la data depunerii acestora si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.
14.2 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente.
